Verifica status expediere

Fapte si cifre

  • Prima companie romaneasca de curierat - 25 de ani de experienta
  • Peste 2.900 de angajati si colaboratori
  • O flota formata din peste 2.600 de vehicule de curierat
  • 14 centre nationale de sortare (Hub-uri) la Bucuresti - Magurele, Arad, Bacau, Brasov, Buzau, Cluj-Napoca, Craiova , Deva, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Slobozia si Timisoara
  • 72 centre operationale
  • 66 de agentii "Urgent Cargus Ship&GO" în întreaga tara
  • Acopera 100% din teritoriul României
  • Banda de sortare din sediul central din Magurele este dotata cu 5 rampe de încarcare, 84 de tobogane de rutare si are o capacitate de 8.000 de colete/ora
  • Mai mult de 8 millioane de expedieri/an
  • Serveste cu promptitudine peste 35,000 de clienti în fiecare luna
  • Sistemul de Management al Calitatii este certificat conform ISO 9001 la nivel national
  • In 2013 si 2015, compania a fost validata Superbrand românesc si recunoscuta ca având unul dintre cele mai puternice branduri
 

Scurt istoric

Experientele trecutului ne ajuta sa cladim servicii superioare in viitor. Va propunem o incursiune de-a lungul istoriei Urgent Cargus, in care veti putea descoperi evenimentele importante care si-au lasat amprenta asupra companiei si ne-au ajutat sa devenim profesionistii de astazi.

• 1991 - Cargus face primii pasi pe piata de curierat, devenind prima companie de curierat din România. O initiativa locala a unui grup de antreprenori de pe piata locala deschide calea pentru noi jucatori.

• 1993 - 100% arie de acoperire! La numai doi ani de la infiintare, Cargus reusea deja sa atinga o arie de acoperire completa pe intreg teritoriul Romaniei.

• 1998 - Cargus devine principalul curier rapid din tara, se reinventeaza cu inovati tehnologice.
Sunt puse in aplicare noi solutii IT imbunatatind astfel serviciile din domeniul curieratului.

• 2004 - Este infiintata o noua companie de curierat: Urgent Curier.

• 2006 - 15 ani de experienta pe piata din Romania. Serviciile companiei sunt certificate conform noului sistem de management  ISO 9001:2001. Urgent Curier lanseaza platforma Urgent Online.

• 2008 - Cargus a fost achizitionata de catre Deutsche Post – DHL.

• 2012 - Cargus face un pas inainte prin achizitia sa de catre fondul de investitii Abris Capital Partners. Incepand cu 2013, Cargus beneficiaza de cea mai mare investitie din istoria sa: extinderea flotei cu 900 de vehicule de curierat.

• 2014 - Cargus si Urgent Curier devin parteneri egali intr-un proces de fuziune care creeaza una dintre cele mai importante companii de pe piata de curierat din România: Urgent Cargus. Noua companie are peste 2.600 de vehicule si 2.900 de angajati si colaboratori.

MISIUNEA URGENT CARGUS

Sa tinem Romania conectata!
De 25 de ani Urgent Cargus tine Romania conectata. Facem acest lucru prin asistenta pe care o acordam companiilor si consumatorilor, transportandu-le documentele si coletele cu ajutorul unei retele intinse pe tot teritoriul tarii, prin care sprijinim comunitatile si organizatiile locale. Logistica de care dispunem si personalul calificat la care se adauga cele mai moderne solutii IT reprezinta o garantie sigura pentru satisfacerea necesitatilor clientilor nostri.

VIZIUNEA URGENT CARGUS

Sa devenim “compania preferata de servicii de curierat intern” prin professionalism, inovatie si servicii de inalta calitate.

VALORILE URGENT CARGUS

Promptitudine
Atunci când beneficiezi de experienta URGENT CARGUS esti încrezator, iar promtitudinea vine de la sine.
Flexibilitate
Într-un mediu al schimbarilor rapide, URGENT CARGUS îsi adapteaza activitatea în functie de cerintele din ce în ce mai numeroase primite din partea clientilor.
Responsabilitate
Întelegând presiunea la care este supus mediul de afaceri, suntem mai mult decât responsabili si eficienti, suntem un partener de afaceri pe care va puteti baza.

PLATFORMA LOGISTICA MAGURELE

Centrul logistic din Magurele este principalul centru operational si sediul central al companiei.

Platforma din Magurele se intinde pe o suprafata totala de 48.000 metri patrati dispusi asfel incat sa acopere nevoile logistice ale companiei:

  • 7.600 metri patrati dedicati proceselor de sortare si depozitare.
  • 130 de porti ce permit incarcarea / descarcarea camioanelor
  • 3.250 metri patrati , P+ 2 , spatiu de birouri pentru angajatii companiei
  • 10.000 metri patrati anexe - service auto, vulcanizare, statie de epurare
  • 26.000 metri patrati dedicati parcarii masinilor de curierat

Platforma logistica Magurele beneficiaza de tehnologie avansata pentru sortarea expedierilor. Sistemul automatizat de sortare produs de VanDerLande Industries din Olanda permite sortarea expedierilor intr-un timp foarte scurt, cu o precizie ridicata si ofera urmatoarele avantaje:

  • 8,000 - 10,000 colete sortate/ora
  • 5 benzi de incarcare si sortare automata a coletelor pe 76 de linii de sortare
  • greutatea medie a unui colet procesat - 25 kg
  • recunoasterea in timp real a codurilor de bare
  • captura foto, proces automat de recantarire, remasurarea automata a coletelor cu raze laser
 

RETEAUA DE ACOPERIRE

Siguranta
Expedierile dumnevoastra parcurg o retea integrata. Siguranta si increderea de care au nevoie afacerile dumneavoasta sunt asigurate de acest proces de calitate Urgent Cargus.

Dinamism
Oferim clientilor Urgent Cargus cea mai extinsa arie de acoperire, 6.190 localitati de pe teritoriul Romaniei in care efectuam livrari fara taxe de km suplimentari. Asiguram un timp de tranzit de 24 de ore pentru intreg teritoriul Romaniei.

Descarca lista LOCALITATI IN RETEAUA URGENT CARGUS

 

SOLUTII LOGISTICE

Procese logistice optimizate datorita investitiilor companiei.

In ianuarie 2016, urmare a investitiilor companiei in solutiile IT, a fost suplimentata flota de scannere si printere mobile utilizate in procesele de preluare / livrare a expedierilor.

Utilizarea scannerelor si a printerelor mobile ofera multiple avantaje:

  • Track GPS in timp real - in orice moment se poate vedea track-ul gps al fiecarui scanner astfel dovedindu-se atingerea unei destinatii
  • Poza confirmarii de primire (la livrare) - se face folosind camera terminalului si devine disponibila vizualizarii in timp real in aplicatia WebExpress
  • Tiparirea documentelor de transport / chitantelor la momentul livrarii / preluarii, reducand astfel timpul de asteptare pentru client
  • Alocarea status-ului expedierii in timp real
  • Printarea borderoului la livrari multiple
  • Gestionarea comenzilor in timp real prin dispecerizarea pe terminale
  • Flux de pickup si livrare complet automatizat